Akce

Podlahy v novém showroomu KPP v Čestlicích inspirují příběhem a oslovují více smyslů

Nový showroom společnosti Kratochvíl parket profi v Praze Čestlicích nabízí podlahy s příběhem, inspiruje návštěvníky skandinávskou čistotou či minimalistickým stylem a oslovuje hned několik jejich smyslů najednou. Podívat se, dotknout se povrchu a třeba i přivonět k dřevěným podlahám mohou zákaznicí ve dvou patrech s pěti sty ukázkami krytin v showroomu KPP, který se zabydlel v jednom z největších interiérových center u nás HANAK FORUM v Čestlicích. I díky spolupráci s předním českým výrobcem kuchyní a dveří může jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl tvrdit: „Neprodáváme jen podlahy, ale celý interiér. Podlaha už dnes není jen nepodstatnou součástí místnosti, ale výrazným interiérovým prvkem a s vědomím této důležitosti je třeba podlahu vybírat.“ Více na www.kpp.cz

 

Přízemí dominuje švédský Kährs

Showroom KPP v Čestlicích je koncipován tak, aby se jeho návštěvník seznámil se všemi možnostmi, které podlahové krytiny nabízejí, porozuměl podlaze a mohl se fundovaně rozhodnout, která z nabízených variant je pro něj ta pravá. Showroom KPP obsadil dvě patra a zhruba 300 m2 plochy. Přízemí se věnuje dřevu a laminátu a dominuje mu představení švédské společnosti Kährs, firmy s tradicí od roku 1857 a největšího výrobce třívrstvých podlah na světě, jejichž výhradním dovozcem a distributorem v ČR je právě Kratochvíl parket profi. Několika kolekcím Kährs je věnován speciální prostor a je popsán i jejich příběh. „U dražších kolekcí zákazník očekává něco víc, než jen vzorek podlahy, třeba příběh jejich vzniku, inspiraci tvůrců,“ vysvětluje Petr Kratochvíl. Dalšími zastoupenými značkami je vlastní brand 1FLOOR a německé lamináty Wineo a Classen.

Patro patří ekologickým podlahám

První patro showroomu je orientováno na ekologii a udržitelný rozvoj, čemuž byly přizpůsobeny nejen dekorace, ale hlavně prezentované kolekce ekologických podlah Wineo PURELINE a finského UPOFLOOR. Dále jsou tu představeny vinylové podlahy (holandský mFLOR a německé Wineo), marmoleum (výrobce Forbo), venkovní terasy italské značky iDecKing a mnoho dalších.

Showroom návštěvníka provede výběrem …

Celkem je v showroomu vystaveno na 500 ukázek podlah, přitom návštěvník nemá pocit zahlcenosti. Koncept nového showroomu vychází ze skutečnosti, že z malého vystavovaného vzorku není možné posoudit, jak bude výsledná podlaha vypadat. Proto se zde zákazníkům snaží maximálně přiblížit jednotlivé druhy podlah z různých úhlů a provést je jednotlivými kroky výběru až ke konkrétní podlaze.

…formátů…

V přízemí jsou u dřevěných podlah a laminátů na stěnách vystaveny reálné ukázky formátů, od několikacentimetrových lamel až po bohatýrské 6metrové prkno, od jednolamel po třílamely, včetně ukázek zámkových spojů a perodrážek pro lepší představu, jak se pokládá plovoucí podlaha, respektive jak se krytina celoplošně lepí.

…povrchů…

V další sekci následuje přehled reálných ukázek povrchových úprav. „Existuje mnoho povrchů a druhů úprav dřeva, vybrali jsme proto 12 nejdůležitějších, od saténového laku, přes olej, ručně kartáčovaný povrch, řezanou strukturu, je tu i ukázka „V“ drážky a mikrodrážky, prostě vše podstatné, aby zákazník viděl, co jednotlivé termíny znamenají, a mohl si na povrchy i sáhnout, cítil ten rozdíl a pocitově se mohl rozhodnout, co mu vyhovuje,“ vysvětluje jednatel KPP Ing. Petr Kratochvíl.

…i tříděním

Pro představu, jak bude vypadat celá podlaha, je důležitá i ukázka třídění dřevěných podlah. Na malém vzorku zákazník obvykle nepozná, jaká bude celková sukovost v ploše, zda bude výsledný dojem čistý, nebo naopak rustikální. Proto KPP pamatuje i na tento parametr a opět ho lidem vysvětluje na velkých formátech.

KPP inspiruje i barvami a styly

KPP chce návštěvníky inspirovat také konkrétními styly v kombinaci s různými barvami a ukázkami dřevěných podlah. Několikametrová stěna tak představuje celé interiéry v severském stylu, s nadčasovou klasickou elegancí, v moderním minimalismu či v industriálním pojetí. Zákazník si tak může najít ten svůj styl a vybrat si adekvátní design podlahy, která bude jeho vkusu nejvíce vyhovovat.

 

Podlahy jako na zakázku

Slibu o prodeji nejen podlah, ale celého interiéru nahrává fakt, že showroom KPP je součástí jednoho z největších interiérových center u nás HANAK FORUM s plochou cca tři tisíce metrů čtverečních. Společnost Kratochvíl parket profi navázala s předním českým výrobcem kuchyní, dveří a nábytku společností Hanák spolupráci a zákazník si tak opravdu může na jednom místě barevně i materiálově sladit podlahu, kuchyň, dveře a ostatně i další vybavení, protože v interiérovém centru jsou zastoupeni i další prodejci. „Koncepčně jsme připravili showroom, ve kterém věříme, že si člověk vybere podlahu, jako kdyby ji měl udělanou na zakázku. Je důležité si umět vybrat, protože podlaha výrazně ovlivňuje design a funkčnost celého interiéru,“ představuje showroom Ing. Petr Kratochvíl.

Pro více informací navštivte webové stránky společnosti Kratochvíl parket profi www.kpp.cz.

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..