Zatímco naši prapředci pracně třeli speciální dřívka, dokud nedosáhli teploty, při níž se vznítil troud, nebo křesali křemenem, my máme rozdělávání ohně velmi usnadněno. Stačí si vybrat ty správné zápalky tradiční české značky SOLO a škrtnout. Záleží jen na nás, zda dáme přednost klasickým sirkám, delším deseticentimetrovým, které se skvěle hodí třeba k zapalování svíček, či dvaceticentimetrovým krbovým, díky kterým snadno dosáhneme s plamínkem pod připravená polínka. Všechny zápalky SOLO navíc patří do kategorie bezpečnostních zápalek, což znamená, že hlavičku lze zapálit pouze škrtnutím o škrtátko.
Vedle klasických krátkých domácnostních zápalek nabízí značka SOLO také tyto dva druhy dlouhých zápalek:
SOLO ZÁPALKY EXTRA DLOUHÉ – impregnované zápalky oceníme při rozdělávání ohně v kamnech, karmách, krbech či zapalování sporáků, ale také při pobytech v přírodě. Díky prodloužené délce zápalky (10 cm oproti standardní délce 4 cm) se skvěle hodí také na zapalování svíček, které nám zdobí v nastávajícím sychravém období obydlí čím dál častěji. V Anglii se jim dokonce říká svíčkové zápalky. Více na www.solo.cz.
SOLO ZÁPALKY KRBOVÉ – impregnované krbové zápalky jsou vhodné pro kamna, krby, grily, ocení je i táborníci při rozdělávání ohně v přírodě. Tato zápalka je dlouhá 18 cm a skvěle se hodí k zakládání ohně s novými ekologickými podpalovači SOLO (svitky a kostky). Díky své délce bezpečně oheň dosáhne až k připraveným polínkům, aniž by nás ohrozil. Prodávají se v balení po 100 a 40 zápalkách. Více na www.solo.cz.
Společnost SOLO MATCHES & FLAMES, a.s. je pokračovatelem dlouholeté tradice výroby a prodeje zápalek, která vznikla počátkem 19. století v Rakousko-Uhersku. Společnost obchoduje se zápalkami a ostatním plamenným zbožím značky SOLO, které odpovídá všem zákonným předpisům a normám a je pravidelně testováno v příslušných zkušebnách. Klasické ochranné známky zápalek (The Scissors, The Key, The Pipe atd.), které společnost vlastní, slouží dlouhodobě k podpoře prodejů zápalek. Mezi současné produkty však nepatří pouze standardní a domácnostní zápalky, ale také dlouhé krbové zápalky, zapalovače, podpalovače ohně, svíčky, sortiment ke grilování a v neposlední řadě i reklamní zápalky.
Téměř 50 % současné prodejní kapacity firma exportuje na světové trhy, především do Anglie, Francie, Německa, Rakouska, Spojených arabským emirátů. V tuzemsku firma SOLO distribuuje zápalky a jiné plamenné produkty především pomocí obchodních řetězců, velkoobchodů s potravinami, drogistickým zbožím
a tabákových firem. SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. má 90% podíl na českém trhu a 60% podíl na slovenském trhu v prodeji zápalek.
Strategií společnosti je zachování tradiční značky SOLO, při udržení vysokého standardu kvality zboží v segmentu plamenných produktů.
Pingback: POVINNÁ VÝBAVA KAŽDÉHO SPRÁVNÉHO „TÁBORNÍKA“ - Bytovérekonstrukce.cz