Léto je časem výletů do přírody, ježdění na vodu, víkendů v chatkách. Vyhledáváme pobyt venku a také venku rádi jíme. Takové večerní opékání buřtů s partou přátel, či neplánovaný táborák u stanu, mají své neopakovatelné kouzlo. Pokud chcete být v přírodě kdykoliv připravení na bezproblémové rozdělání ohně, a to třeba i po letní bouřce, přibalte si do batohu SOLO ekologický podpalovač zápalka 2v1. Zápalka je vyrobena z obnovitelných materiálů bez jakékoliv zátěže na přírodu a hoří zcela bez zápachu a sazí. Díky hlavičce se zápalnou hmotou a škrtátku na krabičce stačí jen škrtnout a vložit hořící podpalovač pod připravená třeba i zmoklá polínka.
Staré skautské motto praví – „vždy připraven“ a při pobytu v přírodě to platí dvojnásob. Kolikrát jsme se už s buřty napíchanými na klacíku snažili rozdělat oheň z navlhlého dřeva, které ne a ne chytnout. Ekologický podpalovač SOLO si poradí i s ranní rosou či s dřívky po dešti.
Hřebenové zápalky SOLO EKOLOGICKÝ PODPALOVAČ zápalka 2 v 1 jsou vyrobeny z dřevo-vláknité desky a jejich špičky jsou opatřeny hlavičkou se zápalkovou hmotou. Uloženy jsou v krabičce se škrtátkem – liniovým škrtacím nátěrem na jedné straně, takže nepotřebujete sirky k jejich zažehnutí. Díky napuštění parafínem hoří zápalka až 8 minut. Použití je velmi snadné, jednoduše si ulomíte jeden trojúhelníček, škrtnete a vložíte k připravenému dřevu. Využití je pestré, kromě již zmiňovaných ohnišť zápalku využijeme také na zahradní grily, domácí krby, či kotle. K dostání v hobby obchodech za cenu cca 35 Kč. Více na www.solo.cz.
Společnost SOLO MATCHES & FLAMES, a.s. je pokračovatelem dlouholeté tradice výroby a prodeje zápalek, která vznikla počátkem 19. století v Rakousko-Uhersku. Společnost obchoduje se zápalkami a ostatním plamenným zbožím značky SOLO, které odpovídá všem zákonným předpisům a normám a je pravidelně testováno v příslušných zkušebnách. Klasické ochranné známky zápalek (The Scissors, The Key, The Pipe atd.), které společnost vlastní, slouží dlouhodobě k podpoře prodejů zápalek. Mezi současné produkty však nepatří pouze standardní a domácnostní zápalky, ale také dlouhé krbové zápalky, zapalovače, podpalovače ohně, svíčky, sortiment ke grilování a v neposlední řadě i reklamní zápalky.
Téměř 50 % současné prodejní kapacity firma exportuje na světové trhy, především do Anglie, Francie, Německa, Rakouska, Spojených arabským emirátů. V tuzemsku firma SOLO distribuuje zápalky a jiné plamenné produkty především pomocí obchodních řetězců, velkoobchodů s potravinami, drogistickým zbožím
a tabákových firem. SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. má 90% podíl na českém trhu a 60% podíl na slovenském trhu v prodeji zápalek.
Strategií společnosti je zachování tradiční značky SOLO, při udržení vysokého standardu kvality zboží v segmentu plamenných produktů.