Nový internetový web Financeplopate.cz, který během léta vznikl pod záštitou finanční skupiny Wüstenrot, si klade za cíl vzdělávat návštěvníky srozumitelnou a hravou formou. Na stránkách čtenáři najdou odpovědi na důležité otázky ze světa financí – řešení bydlení, spoření či pojištění. Webem návštěvníky provázejí konkrétní zaměstnanci společnosti a nechybějí ani příběhy lidí, kteří sdílejí své příběhy a zkušenosti s bankovními či pojistnými produkty. Web byl oficiálně spuštěn začátkem září.
Web s podtitulem Vše, co jste kdy chtěli vědět o financích, ale báli jste se zeptat se od ostatních edukačních webů odlišuje především lidským přístupem. „Finančních webů existuje mnoho, ten náš je ale jiný. Lidé zde najdou srozumitelné odpovědi na široké spektrum otázek ze světa financí. Snažili jsme se problematiku polidštit tak, aby jí porozuměl opravdu každý. Žádná suchá čísla, ale lidština,“ vysvětluje Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot, a dodává: „Hlavním cílem webu je finančně vzdělávat, proto je profilace značky Wüstenrot na stránkách potlačena. Čtenáři se ve velké míře mohou inspirovat příběhy konkrétních lidí, kteří danou situaci či problém řešili. Tím eliminují potenciální rizika špatného rozhodnutí.“
Financepolopate.cz – rádce a průvodce světem financí
Inspiraci a poučení nabízejí i příběhy zaměstnanců Wüstenrot, kteří se na stránkách svěřují se svými zkušenostmi. „Chceme lidem poradit, jak vyřešit různé životní situace týkající se financí – od řešení bydlení, pořizování auta, zajištění vyrovnaného rodinného rozpočtu, spoření, pojištění na cesty, investování až po pojištění vozu či domova. Hlavními rádci jsou ale přímo zaměstnanci společnosti – Petr, Marie a Karel,“ doplňuje Tereza Vránková.