Pohled na oheň plápolající v krbu potěší nejen romantické duše. Pokud na něj ovšem vidíme. Pálení nedostatečně vysušených polínek, dřeva jehličnanů, či oheň příliš blízko u dvířek totiž způsobuje zčernání krbových skel, a pokud nezasáhneme, můžeme se s kocháním z ohníčku rozloučit. Velmi snadnou a účinnou pomoc přináší tradiční česká značka SOLO ve své novince – . Díky své konzistenci snadno přilne k čištěnému sklu a poradí si se sazemi, mastnotou i s dalšími nečistotami.
Každý, kdo někdy zkoušel umýt skla krbových kamen, ví, jak náročná tato činnost může být. Obyčejná voda totiž na sazemi a mastnotou zčernalá skla nestačí a tekuté přípravky stékají po skle nevídanou rychlostí.
Pokud i vaše krbová dvířka „zdobí“ načernalý povlak, vyzkoušejte novinku SOLO Pěnový čistič krbových skel a lampiček. Prodává se v půllitrovém balení s praktickým rozprašovačem. Pěna dokonale přilne na čištěnou plochu a odstraní saze, mastnotu i další nečistoty z povrchu skel krbů, krbových kamen či lampiček. Novinka si poradí také s vyčištěním skleněných svícnů a petrolejových lamp, ať už doma či venku.
Jednoduše stačí rovnoměrně nastříkat pěnu na čištěný povrch a nechat dle míry intenzity zašpinění působit 5 – 10 minut a poté setřít vlhkým hadříkem. SOLO pěnový čistič krbových skel nepoškrábe čištěný povrch a nezanechává šmouhy.
K dostání v hobby obchodech za cenu cca 89 Kč. Více na www.solo.cz.
Společnost SOLO MATCHES & FLAMES, a.s. je pokračovatelem dlouholeté tradice výroby a prodeje zápalek, která vznikla počátkem 19. století v Rakousko-Uhersku. Společnost obchoduje se zápalkami a ostatním plamenným zbožím značky SOLO, které odpovídá všem zákonným předpisům a normám a je pravidelně testováno v příslušných zkušebnách. Klasické ochranné známky zápalek (The Scissors, The Key, The Pipe atd.), které společnost vlastní, slouží dlouhodobě k podpoře prodejů zápalek. Mezi současné produkty však nepatří pouze standardní a domácnostní zápalky, ale také dlouhé krbové zápalky, zapalovače, podpalovače ohně, svíčky, sortiment ke grilování a v neposlední řadě i reklamní zápalky.
Téměř 50 % současné prodejní kapacity firma exportuje na světové trhy, především do Anglie, Francie, Německa, Rakouska, Spojených arabským emirátů. V tuzemsku firma SOLO distribuuje zápalky a jiné plamenné produkty především pomocí obchodních řetězců, velkoobchodů s potravinami, drogistickým zbožím
a tabákových firem. SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. má 90% podíl na českém trhu a 60% podíl na slovenském trhu v prodeji zápalek.
Strategií společnosti je zachování tradiční značky SOLO, při udržení vysokého standardu kvality zboží v segmentu plamenných produktů.