Vítězný tým Mattoni Národní basketbalové ligy (NBL) pro letošní sezónu již známe. A známí jsou i výherci jedinečné soutěže Kancl Challenge, kterou právě u příležitosti vrcholícího finále pořádal titulární partner NBL, největší tuzemský výrobce minerálních a pramenitých vod.
On-line soutěž probíhala na stránce www.lovemysport.cz, kam soutěžící umisťovali svá videa nebo fotky, na nichž předváděli basketbalové výkony. Autor nejzajímavějšího a nejoriginálnějšího příspěvku se mohl radovat z výjimečné výhry – oslavy přímo při třetím rozhodujícím finálovém zápasu NBL.
„Dnešní super odpoledne začalo tím, že nás v Praze vyzvedla limuzína. Nejdřív jsme jeli na exkurzi do partnerského rádia, abychom viděli, jak to tam funguje,“ popsal Viktor, vítěz Kancl Challenge, který si výhru vychutnal spolu se svými čtyřmi nejlepšími kamarády. „Potom nás přivezli do Nymburka a z VIP tribuny jsme fandili Nymburku. Byl to super zážitek, potkali jsme se přímo i s hráči,“ řekla nadšeně Viktorova kamarádka Tereza.
„Nymburk získal titul a my to slavíme díky Mattoni asi nejvíc ze všech. Myslím, že hráči Prostějova nasedali do Karosy,“ dodal s typickým humorem Libor Bouček, který dělal výhercům společnost v luxusní limuzíně při cestě zpět do Prahy.
„Minerální voda Mattoni přináší lidem vášeň pro život. Ta se skrývá například v kultuře, v hudbě či ve sportu. A právě basketbal je pro diváky velmi atraktivní. Je dynamický, plný emocí, což bohužel řada lidí ani netuší. Cílem Mattoni Kancl Challenge bylo v lidech vášeň k basketu probudit. Ze soutěžních videí a fotografií je vidět, že si jej můžete zahrát skutečně všude, například v kanceláři nebo doma, stačí trocha fantazie,“ vysvětlil Tomáš Synek, brand manager minerální vody Mattoni.
Součástí stránek www.lovemysport.cz byly také pravidelné a aktuální výsledky zápasů play off NBL, herní plány, slovník pojmů, zajímavé informace ze světa basketbalu a články o hráčích nebo kvízy testující znalosti z terminologie basketbalu. Během jednoměsíčního fungování měla stránka 55 000 návštěv.