Developeři

Heimstaden pokračuje v boji s epidemií. Pravidel-ně testuje i očkované zaměstnance

Švédská společnost Heimstaden se tento týden připojila k firmám, které se na své náklady rozhodly pravidelně testovat i očkované zaměstnance. Chce tak ještě více ochránit své zaměstnance i zákazníky.

Třetí největší poskytovatel nájemního bydlení v Evropě, švédská společnost Heimstaden, zaměstnává v České republice téměř 700 lidí. Někteří z nich pak v rámci zákaznického či havarijního servisu přicházejí do kontaktu s nájemníky. Jejich bezpečí, stejně jako bezpečí zaměstnanců, bere firma velmi vážně. „Chceme mít co největší jistotu, že jsme zdraví. Testujeme se každé pondělí a ti z nás, kteří jsou v kontaktu s nájemníkem, se testují dvakrát týdně. Pochopitelně nejlepší cestou, jak se ochránit, je očkování, a právě proto nyní domlouváme lednové očkování pro zaměstnance, kteří ještě nemají třetí dávku vakcíny. Zároveň budeme chtít znovu nabídnout první dávku těm, kteří před půlrokem vyčkávali,“ říká Jan Rafaj.

Očkování se Heimstaden snažil zprostředkovávat i pro své dříve narozené klienty. Těm v první polovině roku volalo několik najatých studentů Ostravské univerzity a pravidelně zjišťovalo jejich potřeby, případně domlouvalo vakcinaci. V lokalitách, kde je větší míra lidí žijících na sociálních dávkách a lidí v tíživých životních situacích, pomohla společnost zprostředkovat dokonce očkování přímo „na ulici“. Mobilní očkovací týmy tak na podzim vyrazily do některých částí Orlové a Karviné a na Šumbark v Havířově.

Heimstaden byl rovněž několik měsíců partnerem tří největších očkovacích center v kraji. Podporoval také zdravotníky nefinančně – dovážel jim čerstvé jídlo od svých nájemců nebytových prostor, čímž podporoval i jejich činnost. Jen za ochranné pomůcky pro své zaměstnance zaplatila společnost Heimstaden v roce 2021 čtyři miliony korun. Nově budou mít zaměstnanci při vstupu na pracoviště výdejní automat na respirátory. Důsledně kontroluje společnost jejich nošení nejen u nich, ale i u smluvních dodavatelských firem. Od počátku týdne zůstává rovněž část zaměstnanců na home office.

Společnost Heimstaden, jako největší poskytovatel nájemního bydlení v Česku, dělá všechno proto, aby zachovala standard služeb i v současných podmínkách. Pro vyřízení svých požadavků mohou zákazníci využívat hlavně online komunikační kanály, tedy platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které mohou zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh apod. Již od minulého roku nabízí i bezkontaktní prohlídky bytů. Zájemce na místě obdrží instrukce od obchodníka a klíče od bytu, který si následně prohlíží sám. Obchodník je s ním v telefonickém spojení, poskytuje mu veškeré potřebné informace a odpovídá na jeho dotazy. Možné a stále více oblíbené jsou i zcela virtuální videoprohlídky. Pokud nebude dotyčný s bytem spokojen, může od nájemní smlouvy do 30 dní od předání bytu odstoupit a byt vrátit.

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..