Každý prodávající nemovitosti si přeje dosáhnout při prodeji, co nejvyššího zisku a rychlého prodeje. Bohužel jsou faktory, které při prodeji nemůže prodávající příliš ovlivnit. Těmito faktory jsou například lokalita, okolí nemovitosti, dopravní obslužnost, občanská vybavenost. Jsou ale věci, které mohou […]
Reality
Reality
Jak přebírat byt v novostavbě? Klidně hodiny, s odborníkem a s garancí odstranění vad
Podpis předávacího protokolu bývá závěrečným a definitivním krokem při koupi nového bytu. Znamená poslední možnost sečíst všechny viditelné nedostatky a dohodnout se na okamžité nápravě. Seriózní developer by měl klientovi umožnit libovolně dlouhou prohlídku bytu a společných prostor, garantovat odstranění […]
Sofistikované bydlení v kopci aneb dům se skleněnou „hlavou“
Na svahu s působivým výhledem na město Warburg vyrostl rodinný dům, při jehož výstavbě investor dovolil řídit se neméně působivým a zároveň vysoce prakticky pojatým architektonickým konceptem. Hlavní užitné místnosti vynikají výraznou dávkou transparentnosti a bourají často hranice mezi interiérem […]
Na co nemá městská část, s tím pomůže developer
Nové výstavby starousedlíky štvou. Staveniště jsou nevzhledná a většinou spojená s omezením okolí. Moderní developer by neměl „jen postavit a odejít“, měl by přispět ke kultivaci lokality a života místních obyvatel. Pro zájemce zcela zdarma vznikl už během stavby v pražských […]
Češi při koupi nového bytu ignorují kvalitu stavby
Češi se při koupi nového bytu rozhodují podle lokality a ceny. Skoro tři čtvrtiny nemění městskou část. Kvalitu projektu už tolik neřeší. Zatímco smluvní ujednání se naučili běžně konzultovat s právníkem, technické dotazy nebo vlastní stavební dozor opomíjejí. Právě nedostatky ve […]
Urbanismus větších lokalit je jako stavět nové město, s obchody, školkou i restaurací
Investice do zvelebení celých lokalit se developerům vyplácejí. Současný kupující se nabažil strohé bytové výstavby a nyní hledá společenské vyžití v místě bydliště. Cyklostezky, promenády, kavárny a obchody lákají klienty mnohem víc než pouhé „noclehárny“ – bytovky bez potřebného zázemí. Nezbytná […]
Volnočasové aktivity v moderních projektech lákají více zákazníků
Hřiště na plážový volejbal, multikino, cvičební stroje nebo horolezecká stěna – úspěch developerských projektů už zdaleka nestojí pouze na bytech, stále větší podíl na prodejnosti mají inovativní nápady, které jdou vstříc přáním zákazníků. Trendem je nabídnout „něco víc“. Ohromný ohlas […]
Kupující nových bytů jsou opatrnější a vzdělanější
Při výběru bytu jsou Češi obezřetnější než před pěti lety. Chodí na opakované prohlídky, zkoumají dokumentaci a nebojí se smlouvat o ceně. Méně důvěřují projektům na papíře – naopak nejsilnější poptávka panuje během výstavby. Až 50 procent kupujících představují rodiny […]