Unikátní projekt značky Jika, rádio Bubble, byl spuštěn v srpnu 2016. Ačkoliv původní záměr byl provozovat online rádio jen několik měsíců, pro velký posluchačský úspěch pokračuje jeho vysílání i letos. Populární pořady jako jsou Čistotéka, Knihomolka, Mývalovy tipy nebo Filmová sprcha jsou od dnešního dne k dispozici nově na webu Jika.cz. Posluchači si tak mohou i nadále zpříjemňovat chvilky strávené úklidem koupelny u jejich oblíbeného programu.
Rádio Bubble si naladilo již téměř 13 000 posluchačů
Jedinečné online rádio, které bylo do konce února dostupné na www.radiobubble.cz 7 dní v týdnu, 24 hodin denně, dosáhlo během pětiměsíčního fungování neuvěřitelných výsledků. Jen během pěti měsíců si jej naladilo přes 11 000 posluchačů, kteří strávili poslechem 5 662 hodin. Celkem dodnes naposlouchali posluchači neuvěřitelných více než 6 390 hodin, což odpovídá 267 dnům nepřetržitého poslechu. Nejvíce bodovaly pořady Knihomolka a Čistotéka, v závěsu s Filmovou sprchou Kamila Fily.
Originální projekt vzniklý za účelem zpříjemnění času věnovaného úklidu koupelny, si tak našel širokou základnu fanoušků. „Rádio Bubble jsme spouštěli s vizí dvouměsíčního projektu. Po velmi slušných číslech poslechovosti jsme se ale rozhodli jej prodloužit na pět měsíců, tzn. do konce února 2017. Nyní jsme ve fázi, kdy si přejeme rádio i nadále zachovat,
nechceme ale již vytvářet nový obsah. Rádio ale bude možno poslouchat neomezeně na stránkách www.jika.cz/radio“, komentuje aktuální stav Ingrid Hejkalová, marketingová manažerka značky Jika.
TOP čísla Rádia Bubble
Doba přehrávání: 6 400 hodin = 267 dní
Nejposlouchanější pořad Knihomolka – 2 540 hodin a 12 minut
Průměrná délka poslechu posluchače: 44 minut a 36 sekund
Nej z pořadů
Nejposlouchanější díl Čistotéky – Nu jazz
Nejúspěšnější série Knihomolky – Deníček moderního fotra
Nejoblíbenější destinace Výletníka – ZOO Liberec
Nejposlouchanější filmová recenze – Doctor Strange
Nejúspěšnější Mývalův tip – Chce to úklid jako sůl!